Real Techniques Eyelining Set Collector's Edition

9:18

Nagyon szeretem a Real Techniques ecseteket, ha ajánlom kellene egy megbízható, kiváló minőségű, de egyben pénztárcabarát készletet biztosan ezeket javasolnám. Egy-egy darab már régóta birtokomban van a márkától, de egy komplett összeállítás már régi vágyam volt. Az Eyelining Set egy ideje a kívánságlistám élén volt, hiszen kifejezetten szemsminkes utazós ecseteim eddig nem voltak. Nemcsak maguk az ecsetek lopták be magukat a szívembe, hanem a készlethez tartozó kis tok is ami szintén nekem alapfelszereltség kell, hogy legyen a sok utaztatás miatt. Én egyébként nagyon háklis vagyok az ecsetek tárolására, csak olyanokat veszek amikhez tartó vagy neszesszer is kapható mert állandó félelmem, hogy beporolódnak vagy pl. rámászik egy pók stb. :)


A szettben található ecsetek kifogástalan minőségűek, a tusecsetek megfelelő tömörségűek, nem túl puhák, de nem is kemények, könnyű velük dolgozni. A lapos satírozóecsettel gyerekjáték az alsó pillák mentén összedolgozni a színeket vagy akár füstös smink elkészítéséhez is segítséget nyújthat (persze ehhez nem árt egy normál satírozóecset is.) Az ezüst színű tok kellően masszív, nem gagyi hatású és nagyon szeretem mert picike és helytakarékos.

Nagyon szuper fotóalany volt ez a készlet, kicsit elszabadult a fantáziám és rengeteg képet készítettem. Ezek közül néhány...



Megrendelhető:
£19.99

£14.08


Nektek mi a véleményetek a Real Techniques Eyelining Set ecsetkészletről?

Yndre
xxx


You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Szerintem nem botrányos a babás életről való írás, de lehet érdemes lenne két blogot vezetni. De az csak az én véleményem. Nekem fura az egyre több Mamma mia box meg pelenka meg hasonló bejegyzések általánosságban mindenhol, nem csak itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem túl nagy meló lenne 2 blog, inkább ezt a megoldást választottam. Úgy vagyok vele, hogy akinek nem tetszenek a babás bejegyzések nem olvassák és kész. ;)
      Gondolom amúgy most lépett a "blog írós korosztály" az "anyuka korba" azért van egyre több babás poszt mindenhol.

      Törlés
  2. Nemcsak maguk az ecsetek lopták be magukat a szívembe, hanem a készlethez tartozó kis tok is ami szintén nekem alapfelszereltség kell, hogy legyen a sok utaztatás miatt. Én egyébként nagyon háklis vagyok az ecsetek tárolására, csak olyanokat veszek amikhez tartó vagy neszesszer is kapható mert állandó félelmem, hogy beporolódnak vagy pl. rámászik egy pók stb. :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe