Manikűrvadász 21.

18:00

Ismét Manikűrvadászon a sor, immáron a 21-ik forduló van soron amelyben Bella a Testvérkódex bloggerlányait sorsolta számomra. Nagyon szép lakkozásokat láttam a blogon, nehéz volt a döntés, de végül Mesy fekete-fehér matt manikűrjét választottam. Kifejezetten megtetszett benne, hogy rendkívül letisztult és visszafogott mani, úgyhogy elkészítettem az én verziómat is hozzá...


Fekete alapként a csodálatos Zoya - Imogen csillámos lakkot-, illetve a SinfulColors - Snow me White hófehér lakkját használtam, melyeket az OPI Matte Top Coat fedőlakkal tettem matt hatásúvá. Nyomdázáshoz a MoYou Sailor 07 XL-es lemezét alkalmaztam. Sajnos a nyomda nem lett tökéletes mert a matt fedőlakk még egy egész éjszakás szárítást követően is csíkozta a fehér lakkot. :/ 

Az eredeti...

... Az én verzióm



Nézzétek meg a többiek munkáit is...

Szép napot!

Yndre
xxx 

You Might Also Like

15 megjegyzés

  1. Csodás lett! (annyira imádom a cuki lakkbemutatós képeidet, olyan egyediek! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. :) Próbálok a lakkokra is nagy hangsúlyt fektetni, mégiscsak "ők" a főszereplők. Megérdemlik a fotózást! :D

      Törlés
  2. oda vagyok ezekért a mintákért *-* annyira szép és elegáns!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! .) Elegáns és kifinomult. :)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos lett! Kíváncsi voltam, hogy mit fogsz majd választani. Örülök, hogy "ő" lett a szerencsés, hisz én is imádtam elkészíteni és hordani is :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe