Zoeva Cocoa Blend Paletta Teszt

9:30

Már az ősz beköszöntével tudtam, hogy idén feltétlenül be kell szereznem egy hamisítatlan őszi színekből álló szemhéjpúderpalettát. Nagyon nehezen született meg a döntés és lassan már a télbe kúszunk át mire megrendeltem a számomra tökéletes összeállítást amely nem más mint a Zoeva Cocoa Blend paletta.


Nehéz volt kiválasztani, hogy melyik fantasztikus palettát válasszam a Zoevától mert ezen kívül is volt még 2-3 esélyes, de végül győzött a csokoládé mániám. Kifejezetten tetszik benne, hogy a színek többsége nagyon természetes, de mégis kellően intenzív árnyalatok. Nem szerettem volna egy nagyon natúr palettát arra ott van az UD Naked3


A paletta külleme nem sok említést érdemel ugyanis szimpla kartonpapírból készült emiatt kicsit sérülékeny (vizes helyekkel, mosdókagylóval óvatosan...), de ehhez képest kellően masszív és a teteje mágnessel záródik. Tíz különböző árnyalat kapott helyet az összeállításban, 4 matt- és 6 csillámos finishű. A pigmentáció összességében kiváló, bár akad néhány kakukktojás. A textúrájuk is csodás, még a matt színek esetében sem tapasztaltam, hogy krétásan fognának, azok is nagyon lágyak ezért nagyszerűen alkalmasak árnyékolásra. Negatívumként két árnyalatot találtam a tízből ami kevésbé nyerte el a tetszésemet. Az egyik a felső sorban található pezsgőszínű Sweeter End, ami sajnos nem igazán pigmentált, illetve a jobb felső sarokban található matt fekete Beans Are White ami szintén nem kellően intenzív. A felső szempillasor mentén szerettem volna használni, de alig látszott a szemhéjamon. Szerencsére akad egy másik fekete is a palettában ami csodálatosan pigmentált, végül azzal fejeztem be a sminkem. A többi árnyalatra nem lehet panaszom, mindegyik csodaszép. 


Engem nagyon emlékeztet az Urban Decay Naked3 palettámra, a színek textúrája, krémessége, csillogása mindig eszembe juttatják az UD nagysikerű verzióját. Szerencsére a Zoeva paletta éppen feleannyiba kerül, úgyhogy így könnyebben szánja rá magát az ember lánya a rendelésre.

A sminkhez a paletta barnás árnyalatait használtam fel, illetve a felső szempillatő mentén a fekete csillámos Infusion-re esett a választásom. (Megjegyzem nem ez lett életem sminkje, bocsi...)

Összességében -még a két kakukktojás színt is beleértve- nagyon elégett vagyok ezzel a palettával, ár/érték arányban szerintem verhetetlen. Rendkívül ajánlom, annál is inkább hiszen a Zoeva vadiúj En Taupe palettája is a napokban debütált, úgyhogy aki inkább egy semlegesebb verziót szeretne már azt is megrendelheti.

Elérhetőség:
17.50 EUR

Alkalomadtán a BeautyBay-ről is megrendelhető. Én is onnan rendeltem, állítólag kifejezetten nekem hozattak amikor írtam a vevőszolgálatnak, hogy tőlük szeretnék rendelni. :) 

Nektek mi a véleményetek a Zoeva Chocoa Blend palettáról? 

Yndre
xxx

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Nagyon szép ez a paletta, szerintem a natúr-rajongók számára kihagyhatatlan :) Ha már Zoeva, nálam az ecsetek azok amiket szeretnék majd kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az ecsetek... Gyönyörűek, fantasztikus minőségűek és ehhez képest még viszonylag az áruk is megfizethető. Engem is nagyon megbabonáztak, de van itthon egy nagyon fullos készletem és nem akarok még több ecsetet felhalmozni (még ha nehéz is kibírni...) :D

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a paletta, csokifüggőként megbabonázott! Én kíváncsi lennék arra a fullos készletre, véleményre, mert ecsetvásárlás előtt állok. Nem tervezel egy ecsetes bejegyzést?

    VálaszTörlés
  3. Coastal Scents ecseteim vannak, már 2 éve használom őket és nem csalódtam, szuperek!

    Két bejegyzést is írtam a készletről korábban, itt megtalálod:
    http://yndrelianbeauty.blogspot.co.uk/2013/05/coastal-scents-22-darabos-ecsetkeszlet.html
    http://yndrelianbeauty.blogspot.co.uk/2013/06/coastal-scents-22-darabos-ecsetkeszlet.html

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe