The Body Shop - Tengeri hínáros termékcsalád teszt

14:46

Már régóta szerettem volna kipróbálni a The Body Shop Seaweed, azaz tengeri hínáros termékeket mert kifejezetten a kombinált bőr olajtermelésének szabályozására lettek kifejlesztve, így az arcbőr csillogásmentes és matt hatású lesz. Nem is tudom korábban miért nem fedeztem fel őket, de szerencsére nemrégiben szert tettem egy szuper kis utazós csomagra amellyel a kollekció négy legnépszerűbb terméket próbálhatjuk ki rendkívül kedvező áron.



Tengeri hínáros nappali arckrém

Őszintén szólva ez a termék volt az ami miatt megvettem az egész neszesszert, mert mindenképpen szerettem volna egy jól hidratáló, de könnyed nappali arckrémet. A bolti teszter szinte rögtön meggyőzött, de nem szerettem volna egy rakás pénzt kifizetni feleslegesen hogyha mégsem válna be, így a kisebb verzió győzött és így legalább még másik három tengeri hínáros terméket is lehetőségem volt kipróbálni.

Előre leszögezem, hogy a parám felesleges volt hiszen pont ugyanolyan jó ez az arckrém mint elvártam tőle. Az állaga nagyon lágy és könnyed, kicsit zselés jellegű. A bőröm azonnal beszívja, nem ragad, nem tömíti el a pórusokat, nem okoz pattanásokat. Ellenben nagyon jól hidratál, nyilván egy súlyosan vízhiányos bőrre nem ez a leghatékonyabb gyógyír, de kombinált-zsíros bőr számára teljesen elegendő. Az illata elég jellegzetes, szerintem leginkább uborkás egy kis friss, mentolos felütéssel. Ez egyébként a termékcsalád többi tagjára is igaz. Nekem nagy kedvencem lett ez az arckrém, amely egyébként fényvédős változatban is kapható. Ha ez a pici tégely elfogy biztosan újraveszem normál méretben is.

Tengeri hínáros éjszakai arckrém

Magyar fordításban arckrémként szerepel, de valójában inkább éjszakai szérumnak mondanám hiszen az állaga egyáltalán nem krémes hanem folyékony zselés.

Könnyed textúrájának köszönhetően villámgyorsan beszívódik a bőrbe, de nekem pont ezért nem lett a kedvencem ez a termék. Én egy éjszakai verziótól extra hidratálást várok, de sajnos ezt nem kaptam meg ettől a géltől. Talán extrém zsíros bőrre jó választás lehet, de én abszolút semmilyen változást nem tapasztaltam használat után a bőrömön. A hidratálás sajnos elmaradt, de legalább nem zsírosított. Végtére ez pozitívum, de én biztosan nem fogom megvásárolni a későbbiekben normál méretben. Én éjszakára a The Body Shop Nutriganics Drops of Youth arcmaszkot használom ami tökéletesen kielégíti az elvárásaimat.

Tengeri hínáros arclemosó

Nagyon kellemes arctisztító gél, bár sminket nem próbáltam eltávolítani vele, de a mindennapos reggeli rutin részeként nagyon jól teljesített. Az illata ennek a legintenzívebb, de még éppen nem túl tolakodó. Rendkívül friss, szinte bizsergetően mentolos utóérzete van a bőrömön. Szerencsére nem szárít és nem húzódik az arcom a használatát követően, szerintem teljesen esélyes, hogy majd megveszem ha elfogy.

Tengeri hínáros arctisztító tonik

Ezt a tonikot még nem igazán tudtam kiismerni pedig már jó néhány hete használom. A reggeli rutinba nálam nehezen illeszthető be mert kicsit kellemetlen rá arckrémezni, viszont sminklemosás utáni arctisztításra nagyon bevált. Így leginkább csak éjszakára szoktam alkalmazni hogyha éppen nem krémezek, de tiszta érzésű arcbőrt szeretnék. Nem rossz tonik, kicsit átlagos. Szerintem ár-érték kaphatók jobb verziók a piacon.


Összességében nagyon örülök, hogy megvettem ezt a kis cuki utazós neszesszert, alapvetően egyik termékben sem csalódtam és az arckrém hihetetlenül jól teljesített. Szuper, hogy végre rátaláltam egy ennyire jó nappali arckrémre biztosan állandó tagja lesz a kis gyűjteményemnek.


Ti próbáltátok már valamelyik terméket a TBS tengeri hínáros kollekciójából?

Yndre
xxx

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Pont ma voltam a Body Shop-ban, és a bőrömre ezt a nappali krémet ajánlották a 15-ös faktorral... Felkentem a kezemre és alig akart beszívódni. Nem szeretem az ilyen tömény krémeket, a nagy hőségben még zsírosabb az ember tőle... Ilyen faktor nélkülit, mint nálad meg nem is láttam a webshopa sem.. ?! A teafás Skin Clearing Lotiont vettem meg, annak is ilyen gél állaga van. Nem próbáltam még, de remélem jó lesz. Nincs benne sheavaj, azt sem szeretem az ilyen kombinált bőrre való krémekben. Ez az első Body Shop krémem, meg a párom ma meglepett az új szilvás testápolóval. Nagyon fini illata van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a fényvédős krémek mindig kicsit töményebbek, én is jobban szeretek inkább külön fényvédőt használni egy normál krémmel. A webshopban érdekes módon már valóban nem látható ez a krém (múlt héten amikor a posztot írtam még volt 15 ml-es verzióban.) :/
      Egyébként az angol oldalon itt olvashatsz róla, bár tudom, hogy ez csekély vigasz:
      http://www.thebodyshop.co.uk/shop-by-range/seaweed/seaweed-day-cream.aspx

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe