Manikűrvadász 9.

18:00

A jelenlegi fordulóban Nikkii manikűrjeiből kellett egyet kiválasztanom, ami nem volt könnyű, hiszen szebbnél-szebb manikat találtam az honlapján. Végül egy cseresznyefa virágos lakkozásra esett a választásom. Egyrészt azért tetszett meg mert még ilyesmit nem csináltam korábban, másrészt pedig nagyon vidám tavaszi-nyári hangulata van.

Az én verzióm...

Bevallom nagyon nem vagyok elégedett az enyémmel. Sokkal szebben és precízebben meg tudtam volna csinálni. Sajnos túl nagy fejű pontozót használtam a virágok elkészítéséhez és így egybeolvadnak az apróbb részletek :( 

Azért remélem egy kicsit legalább tetszik Nektek. :)

Yndre
xxx

You Might Also Like

28 megjegyzés

  1. Köszi az aranyos szavakat :) És egyébként az enyémnek is ugyanaz a szépséghibája, hogy csinálhattam volna kisebb pontozóval is ... de egyébként nagyon kis mutatós lett, a zöldes lakk, amit alapnak felkentél pedig különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Annak a CG lakknak veszett jó színe van, a manid is szuper :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett! Olyan szép ez a CG lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, ez a minta nekem is annyira tetszik,egyszer majd én is elkészítem az tuti ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a cseresznyefa virágos minta már nekem is egy ideje izgatta a fantáziám :)

      Törlés
  5. Szerintem ne bánkódj egy percig se, szuper lett :) Az én ilyen manikűrömnél sokkal vastagabbak lettek pl. az ágak is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy. Az ágakat a Barry M Nail Art Pennen rajzoltam meg, ezzel nagyon szép percíz vonalat lehet készíteni. :)

      Törlés
  6. Viszont az ágakat kifejezetten jól kidolgoztad. :) Mindkettő extra cuki!

    VálaszTörlés
  7. ez az egyik kedvencem, nagyon szép lett:))

    VálaszTörlés
  8. A Tiéd is, és az eredeti is, csodás!:) Imádom ezt a mintát! Nagyon szépen kidolgoztad!

    VálaszTörlés
  9. Imádom ezt a színkombinációt! Nagyon szép lett!*-*

    VálaszTörlés
  10. Szerintem csodás, és kb. senki nem olyan kritikus vele szemben, mint Te magad, aki nap mint nap közelről vizslatod. Az összhatás, a színek csodásak, szóval szerintem teljesen rendben van :-)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe